-
Disney ще показва много малко реклами в поддържания от реклами Disney+
Общият брой на рекламите ще бъде ограничен до четири минути на час, а децата в предучилищна възраст няма да виждат никакви реклами
-
Акциите на Disney се сринаха след забавяне на стрийминг бизнеса
Коментари на мениджмънта по време на конферентния разговор с анализатори бяха приети за ново предупреждение за забавяне
-
Disney очаква забавяне на ръста в броя на абонатите на своята стрийминг услуга
Разпространението на коронавируса засяга създаването на ново съдържание за Disney+, предупреждава ръководителят на компанията Боб Чапек
-
В стрийминг войните Sony е най-големият „доставчик на оръжие“
Докато конкуренцията се засилва, единственото голямо студио, което не се бори за лъвския пай, успява да намери път към печалбата
1 -
Disney разочарова с по-малко абонаменти за Disney+
Въпреки това някои анализатори са оптимистично настроени за стриймимг услугата
-
Disney+ мина границата от 100 млн. платени абонамента
Част от традиционния бизнес на Disney вероятно ще се върне към някакъв вид нормалност през следващите месеци
-
Disney се преструктурира с фокус върху стрийминга
Новата структура изтласква платформите за стрийминг в центъра на концерна
-
Disney отваря прочутия си парк във Флорида, но с определени ограничения
Броят на посетителите ще е по-малък от обичайното
Таг Walt Disney Co
Пазари